Filmy media społecznościowe

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje media społecznościowe. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Czarne lustro

8,0
7,3
Ta antologia science fiction obejmuje wizje bliskiej przyszłości, w której mroczna strona ludzkiej natury wypacza największe technologiczne wynalazki.

Euforia

7,0
8,0
Zagubieni we współczesnym świecie nastolatkowie, których kolorowy świat na każdym kroku kusi niebezpiecznymi używkami, a od nich już mały krok do wyniszczającego uzależnienia. Serial Euforia przedstawia losy kilku zwykłych licealistów, którzy muszą zmagać się życiem w rzeczywistości, gdzie liczy się tylko wygląd, kobiety traktowane są przedmiotowo, a media społecznościowe nadają ton temu, co w danej chwili jest ważne. Główną bohaterką serialu jest siedemnastoletnia Rue. Uzależniona od narkotyków – zagubiona dziewczyna – szuka swojej drogi życiowej oraz tożsamości płciowej. Rue będzie również narratorką całej serii opowiadającej o młodych ludziach, których rodzice mogliby równie dobrze nie istnieć.
Historia oparta na szalonej, prawdziwej historii zwykłych ludzi, którzy odwrócili scenariusz na Wall Street i wzbogacili się, zmieniając GameStop (tak, sklep z grami wideo w centrum handlowym) w najgorętszą firmę na świecie. W środku wszystkiego jest zwykły facet Keith Gill (Paul Dano), który zaczyna to wszystko od utopienia oszczędności swojego życia w akcjach i publikowania o tym. Kiedy jego posty w mediach społecznościowych zaczynają eksplodować, jego życie i życie wszystkich, którzy go śledzą, rośnie. Kiedy wskazówka giełdowa rośnie w górę, wszyscy stają się bogaci – do czasu, gdy miliarderzy stają do walki, a obie strony odkrywają, że ich światy wywracają się do góry nogami.


Missing

6,5
Kiedy matka June, (Storm Reid) znika podczas wakacji w Kolumbii ze swoim nowym chłopakiem, dziewczyna stara się znaleźć odpowiedź. June w kreatywny sposób wykorzystuje wszystkie najnowsze technologie, które ma pod ręką, aby spróbować odnaleźć matkę (Nia Long), zanim będzie za późno. Ale gdy sięga głębiej, jej cyfrowe śledztwo rodzi więcej pytań niż odpowiedzi... a gdy June odkrywa tajemnice dotyczące najbliższej osoby, odkrywa, że tak naprawdę nigdy jej nie znała.
Serial dokumentalny typu "cinéma vérité" oparty na kolumnie New York Magazine o seksie i randkach. Każdy odcinek ma strukturę pamiętnika, splatając historie dwóch osób i przedstawiając tydzień z ich życia.
Grupa fanów jednego z najpopularniejszych tajskich idoli, Nanine'a, staje za nim murem, gdy zaczynają wypływać plotki o jego rzekomym znęcaniu się nad kolegą w szkole średniej. Każda z tych osób każdego dnia pragnie osobiście spotkać chłopaka, który stał się dla nich inspiracją. Wkrótce jedna z fanek, Ninja, ujawnia, iż umiera na raka i jest pewna, że nie uda jej się zobaczyć idola na żywo. Jeden z członków grupy wpada na pomysł, by uprowadzić gwiazdora i siłą doprowadzić go do dziewczyny. Mimo iż to bardzo ryzykowna zagrywka, fani postanawiają porwać Nanine'a, by spełnić ostatnie marzenie swojej przyjaciółki.
Mae Holland (Emma Watson) zostaje zatrudniona w Kręgu - najpotężniejszej na świecie firmie internetowej. Jest zafascynowana jej nowoczesnością, rozmachem oraz osobą wizjonerskiego założyciela - genialnego Eamona Baileya (Tom Hanks). Z czasem praca w Kręgu pochłania dziewczynę bez reszty, a jej rola w korporacji ewoluuje w niepokojący sposób. Stając się pionkiem w przewrotnej grze Baileya, Mae nie dostrzega zagrożeń, jakie rodzi miejsce zatrudnienia. Dopiero gdy odkrywa przerażającą prawdę o Kręgu, zrobi wszystko, by wyrwać się z macek organizacji. Nie ma jednak pojęcia, jak daleko sięgają wpływy pracodawców i ich potęga inwigilacji.
Film przedstawia kulisy, skutki i ofiary internetowej cenzury, która de facto okazuje się idealnym narzędziem do sterowania rzeczywistością. Wysoko postawieni eksperci techniczni i byli czyściciele sieci opowiadają o potrzebie i praktyce takich działań. Okazuje się, że media społecznościowe negocjują z niektórymi krajami dostęp do materiałów krytycznych wobec ich rządów. Jak to możliwe, że wielkie internetowe korporacje, takie jak Facebook, czy Instagram o niewielkiej lub zerowej odpowiedzialności wobec swoich klientów mają dziś taką władzę, o jakiej do tej pory większość państw mogłaby tylko pomarzyć?
Médéric zakochuje się w starszej od siebie prostytutce o imieniu Isadora, gdy miasto Clermont-Ferrand pogrąża się w panice wywołanej atakiem terrorystycznym.
To połączenie dokumentu z dramatem ukazuje groźne skutki ludzkiego wpływu na sieci społecznościowe. Ten problem najlepiej zauważają ich twórcy - eksperci ds. technologii.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…